آجر بتنی چیست ؟

 

 آجر بتنی چیست؟

آجر بتنی، نوعی از انواع آجر است که در آن مخلوطی از سیمان,شن,ماسه,آب, روان کننده و دیگر مواد استفاده می‌شود. این آجر ها  به دلیل ویژگی های متفاوتی مانند مقاومت بالا در برابر فشار و سایش, ضد آب بودن و مقاومت در برابر جرم , در ساختمان ها و سازه هایی که نیاز به استحکام و پایداری بیشتری دارند , استفاده میشوند.

آجر بتنی یک نوعی قطعه بتنی است که به واسطه دانه بندی ,ساختاری سنگین و پر مقاومت تشکیل میشود . این نوع آجر معمولا از بتن با روند ساخت خاصی تولید میشود .

آجر بتنی  عمدتا در ساختمان های صنعتی و تجاری , پل ها , سازه های حفاظتی و تونل ها استفاده میشود . از آن جایی که این نوع آجر دارای خواص شناخته شده ای مانند ضد سایش بودن, مقاومت بالا در برابر ضربه , مقاومت در برابر حرارت ,  مقاومت در برابر خوردگی و مقاومت در برابر تنش استاتیکی است , محبوبیت زیادی در بین مهندسان و سازندگان دارد.

روش تولید این آجر کاملا با آجرهای معمولی خاک رس متفاوت است.

و از لحاظ ماهیت فیزیکی و خواص شیمیایی کاملا متفاوت می باشند.

ویژگی های آجر بتنی 

میتوانیم از مقاومت بالا در برابر فشار , مقاومت  در برابر سایش،شوره نمیزند, عایق حرارتی خوب ,عایق صوتی مناسب,مقاومت در برابر رطوبت ,مقاومت بسیار بالا  در مقابل سولفاته شدن,مقاومت در برابر حشرات و آتش , پایداری بالا و طول عمر طولانی , قابلیت بازیافت و استفاده مجدد , قابلیت شکل دهی و طراحی متنوع نام ببریم .

 این آجرها به دلیل ساختار متراکم بسیار بالایی که دارندجذب آب بشدت پایینی دارند (جذب آب آجر بتنی لیدوما بتن  0.6 درصد می باشد).

همچنین،آجر بتنی بر خلاف آجرهای خاک رس شوره نمیزند .

 

برخی از مزایای استفاده از آجر بتنی  عبارتند از :

. مقاومت بالا در برابر فشار و بار های سازه ای

. مقاومت بالا در برابر حرارت , آتش و حریق

.مقاومت بالا در برابر تنش های پویا و ضربه

.مقاومت بالا در برابر خوردگی و اثرات محیطی

.عمر طولانی و کاهش نیاز به تعمیر و نگهداری

 

 

خرید و قیمت آجر بتنی

قیمت آجر بتنی ممکن است بسته به موقعیت جغرافیایی و بازار محلی متغیر باشد. همچنین، قیمت مواد اولیه مانند سیمان، شن، آب و افزودنی‌ها نیز بر تعیین قیمت آجر تأثیر می‌گذارد.

علاوه بر این، سایر عوامل می‌توانند بر قیمت آجر بتنی تأثیر بگذارند، مانند حجم سفارش، نوع و ابعاد آجر، کیفیت مصالح، هزینه‌های حمل و نقل، بازار رقابتی و سایر هزینه‌های مربوط به تولید و توزیع آجر و ...  برای اطلاعات دقیق‌ترو استعلام قیمت به روز، می‌توانید با لیدوما بتن در تماس باشید.

سخن آخر

 اگر در طراحی ساختمان و نمای خود آجر را انتخاب کردید از بین مصالح موجود ساختمانی , آجر بتنی لیدوما بتن با توجه به مزایای آن و قابلیت طراحی و تولید بدون محدودیت  بتن انتخاب مناسبی برای شما می باشد.

 برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصولات میتوانید با ما در ارتباط باشید.

 

 

همچنین از بقیه مطالب ما دیدن کنید...

 

GFRC

بتن اکسپوز

آجربتنی

کفپوش

قطعات پیش ساخته ساختمانی

بلوک سبک

میکروسمنت

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش