بلوک معدنی سبک در ساختمان با هدف سبک سازی کاربرد دارد. در انواع مختلف دیواری و سقفی با ضخامت متفاوت بسته به نیاز مصرف کننده تولید می‌شود. 
​​​​​​​بلوک‌های پوکه‌ای مزایای زیادی دارند از جمله، اجرای کار ساخت و ساز را تسریع می‌کنند. استفاده از بلوک پوکه‌ای هزینه‌ها را کاهش و ضایعات ساخت و ساز را به حداقل می رساند. ویژگی عایق حرارتی و صوتی قابل قبولی دارد. در برابر آتش سوزی و یخ زدگی مقاوم است. این ویژگی‌ها در نظر خریداران بلوک بسیار مهم و حیاتی است و بلوک پوکه‌ای با دارا بودن این ویژگی‌ها توانسته مشتریان زیادی را در سراسر جهان به خود جذب کند.

بلوک سبک معدنی و لیکا




با کاهش وزن هزینه‌های سازه‌ای ساختمان کاهش می‌یابد. از آنجایی که نیروی زلزله وارد بر سازه ارتباط مستقیم با وزن سازه دارد، با استفاده از این محصولات، نیروی موثر زلزله کاهش می‌یابد. وزن دیواره‌های چیده شده با این نوع بلوک نسبت به دیوارهای آجری 2/5 برابر کمتر است.


​​​​​​​
مقاومت اجزای سازه‌ای در برابر آتش سوزی بر اساس مدت زمانی سنجیده می‌شود که، این اجزا می‌توانند آتش را بدون سوختن و فرو ریختن تحمل کنند. 

​​​​​​​ 

عملیات برش، میخ کوبی، سوراخ کاری و شیارزنی مسیرهای کابل و لوله‌های تاسیساتی بر روی این بلوک ها به راحتی انجام می‌شود. بلوک های معدنی به آسانی با فرز بریده می‌شوند. در صورت استفاده از تیشه تنها از محل ضربه می‌شکنند که این ویژگی باعث کاهش پرت مصالح به میزان چشمگیری می‌شود.



​​​​​​​
به طور کلی در موادی که تخلخل وجود دارد انرژی ذرات هوایی که در اثر صوت به داخل حفره می‌رود و از آن خارج می‌شود. به دلیل ایجاد اصطکاک مستهلک شده و به گرما تبدیل می‌شود. ویژگی سطح بلوک و خواص آن باعث جذب صوت می‌گردد.


​​​​​​​
استفاده از این بلوک در عایق کاری دیوارهای پیرامونی، مورد تایید سازمان بهینه سازی مصرف سوخت کشور قرار گرفته است. بدون استفاده از هر گونه عایق دیگری، دیوار چیده شده با این بلوک به عنوان دیوار عایق همگن محسوب می شود.


​​​​​​​
در ساختمان‌های امروزی به دلیل داشتن اسکلت فلزی یا بتنی، وظیفه باربری بر عهده اسکلت می‌باشد. اکثر دیوارها غیر باربر هستند. اما علیرغم نداشتن وظیفه باربری و عملکرد سازهای دیوارها باید دارای حداقل مقاومت جهت پایداری باشند.

ویژگی های بلوک سبک پوکه ایی:

وزن سبک​​​​​​​

مقاومت در برابر آتش

کاربر پذیری فیزیکی​​​​​​​

عایق صوتی​​​​​​​

عایق حرارتی​​​​​​​

پایداری مقاومت مکانیکی​​​​​​​

مشاوره رایگان

​​جهت مشاوره تلفنی فنی و اجرایی رایگان با ما در تماس باشید

به ما بپیوندید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش